Hemma dag

Alex är hemma från dagis idag för han har fått några utslag runt munnen, men det går väl snart bort får vi hoppas. Men han sköter sig själv för det mesta så det är lungt.

Nä nu vill jag verkligen ha körkort,men det ända problemet är att jajg inte kan ta de är att jag har inga pengar till det. Jag vill inte gå och ta lån för det och ha de o oroa sig för om man har pengar o belata i månaden. Visst det finna dom körskolor som har avbetalning men då måste man ändå ha pengar till i månaden. Det kostar skit mycke att ta körkort,men måste ha det. Har sagt att innan jag skaffar nästa unge ska jag har ett körkort. Inte för jag ska skaffa en nu men ändå,man får tänka framåt. Det tar ju änå ett tag att få ett körkort. Får prata med mannen min om han har något förslag på hur jag kan göra.

Har lovat alex att spela ett spel så de ska vi göra nu.

Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0