Måndag

Fy va trött jag e nu klockan är elva och mitt huvud det bara bankar,riktigt jobbigt e de. Så,så fort jag har skrivit klart här så är det sängen som kallar.

Igår var vi hemma hos mamma och pappa, där åt vi taco haha andra dagen i rad,men gott var det. Och caroline o johan kom oxå dit för dom skulle kolla på fotboll som gick på tv. Men de e inget som intreserar mig så mycket men var social ändå. Mamma hade gjort faslagsbullar och det älskade ju min lilla snuttan. Hon fick grädde på en tallrik och åt de,men tror ni att det räckte för lilla damen,nä de gjorde det inte utan sen gick hon till morfar och åt upp all hans grädde som han hade på sin bulle. Hon hade grädde e hela huvudet när hon var klar men hon bara skattade.
tack för en trevlig söndag kväll.

Idag har vi varit hos calinen för jag skulle klippa johans kompis och hans flickvän. Det tog tid för hon ändrade sig många gånger men till slut blev det riktigt bra hon hon passade skit bra i den frisyren. SEn var det nästa man till rakning. från att ha haft samma frisyr i 5 år,rätt så långt hår,till en "ruffsig" frisyr. DEt var en stor förändring!
NU ligger säkert thilde o drömmer om kakor som calinen hade hemma för hon åt så många,ett riktigt kakmånster e hon. Så Thilde tackar för alla kakorna!

Nä nu ska jag o älsklingen gåo lägga oss!
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0