Melodifestivalen

Yes, ikväll är det dax för melodifestivalen,jag bara älskar det!

Vi ska åka till elisabet och dom andra i vellinge coh se på det där tsm. Jag och elisabet är båda shlager älskare medans våra män inte är så förtjusta i det. Så det är vår kväll i kväll haha. Vi ska äta gott och snacka en massa med som vi alltid brukar göra när vi ses :)

I morse gjorde thilde en grej som är helt knäpp. Jag skulle ta fram vatten kokaren och så trillade en plast skål ut och jag glömde att ta upp den, eller jag sa till mig själv att jag tar upp den sen men glömde den. Sen gick jag och thilde in och kollade på bolibompa men efter en stund så försvann thilde som hon brukar göra,gå och leka med sina saker och så. Men sen hörde jag någon knapra på något. Då hade hon tagit plast skålen och tagit tre chips bitar i den sen skulle hon gå in och sätta sig framför tv. Jag menar vilken unge i den åldern gör något sådant,tar en skål och lägger chipsen i den,annars hade det varit de att dom bara hade tagit de i handen men hon var så klok. Hon är helt otrolig!
BUSAN E VAD HON E!!!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning!
Have a nice MELODIFESTIVALEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0