Natti Natti

Har nästan precis kommit hem från jobb och är ganska trött,men ska vara uppe ett tag till för att varva ner lite.
Älsklingen körde mig till jobb i dag och hämtade mg oxå,tack så mycket säger jag :)

Första natten utan min älskade prinsessa,hon är nämligen hos mormor och morfar. Jag tyckte det var synd om henna om hon skulle åka bil mitt i natten så hon fick sova över där i natt. Hon är i säkra händer i alla fall så man kan sova lungt. Men det känns jätte konstigt att inte ha henne hemma. usch ja men jag ser henne igen i morgon.
Saknar dig min ängel!
Mamma älskar dig överallt annat!


Nä nu ska jag gå och ta mig en natt macka och ett glas oboý!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0