Så himla BRA!!!!!

Barnen fick vara uppe lite längre idag,så dom somnade vid tio tiden,och min älskade mikko somnade och då så det var jag och tippen som var vakna,men det tog inte lång tid förrön aven han oxå somnade. Så då satt jag helt själv och hade tvn för mig själv. Så så passade jag på och titta på en av mina favorit filmer. Mikko är inte så förtjust i drama och romantiska filmer så jag passade på och titta på en sådan då.

Det blev Att göra en pudel,den är så otroligt bra. Har sätt den minst hundra gånger men den är lika bra varje gång. Jag bara ÄLSKAR den filmen. Har ni inte sett den så rekommenderar jag den riktigt starkt för er som tycker om romantiska filmer :)



En helt underbar film <3

Nu är klockan halv ett jag thilde vaknar snart och vill ha sin napp, så bäst att man går och borstar tänderna och gör sig i ordning så man kan vara vid hennes sida när mitt hjärta vaknar.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Den gillar jag med den filmen...=)

Kram

2009-02-21 @ 13:34:40
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0