Sängen kallar

Detta blir bara ett litet inlägg,för lilla jag är så himla trött.

Idag har jag och thilde varit hos johanna och elliot och hälsat på en stund. Vi fick god mat och dom smår lekte. Thilde ville pussa och krama elliot men han ville inte alls,men thilde är envis av sig så hon fick allt ge honom en liten snabb puss innan han flyttade på sitt huvud. Du e för go min lilla Thilde.

Sen åkte vi med mamma och pappa till stan och satte in pengar och sedan följde vi med dom hem en stund och lekte lite. 

Äntligen ska vi träffa Linda,i morgon kommer hon hit halv tio så ska vi äta lite frukost tsm och snacka en massa. Har inte träffat henne sen ja jag vet inte när men längesen e de i alla fall, så det ska bli skoj!

Nä nu ska jag väcka mikko som somnade i soffan,och som nu ligger och snarkar i tackt men tippen som har tagit plats i thildes liggdel till vagnen. 

Sov gott mina vänn 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaa envis är hon.

Klart hon vill pussas :P



Hoppas ni får de trevlig idag och hälsa Linda :)

2009-02-19 @ 08:01:53
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0