Skvaller

Alex är hemma idag med,utslagen runt munnen har inte blivit bättre men lite har dom. Men dom går nog snart bort.

Angående körkortet har jag tagit reda på några saker. Nathali hjälpte mig lite på traven, hon gav mig några förslag på hur jag kunde göra så de inte blev så dyrt och på hur jag kunde dela upp sakerna. Så nu ska jag bara fixa fram pengar sen är de bara till att tuta och köra. Tacka för råden gumman :)

Jag pratade med min mamma om en grej häromdagen,vill inte berätta om vad men i alla fall så sa hon att man inte ska bry sig om vad folk tycker och säger. Jag vet att man inte ska göra de men jag tror att dom flesta gör de ändå, jag är en av dom. Folk är väldigt bra på att döma andra och snacka en massa skit. Det var som jag och Nathali oxå pratade om att har någt hänt eller ja något, så nästa dag så vet hela trellehulla de sen. För alla vet  mer eller mindre vem alla e i denna staden. Men sen kan jag tycka, orka lägga energi på andra som inte har med saken att göra. Dom älskar skvaller och att skvallra om saker,de får dom göra bäst dom vill!

Mamma undrade om vi ville komma en runda idag för på tisdagar är den ända dagen i veckan som hon slutar tidigt så hon vill träffa loppan,och mig med men mest loppan :)
Sen är de  skönt att komma hemifrån lite,klättrar på väggarna här hemma nu,kan ju inte gå ut precis. Så de ska bli skönt att åka sen.

Nu ska jag ta ett tag med dammsugaren.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0