Söndag

Gud vad det kändes konstigt att inte vakna av att thilde sa mamma eller började busa med en. Tänkte att man kanske kunde sova lite längre på mrgonen nu när thilde är hos mormor och morfar men inte,vaknade prick nio som thilde brukar göra. Men jag var pigg när jag vaknade,de e nog för att jag fick sova hela natten utan o bli väckt. Men jag saknar henne något enormt. Ska kanske åka dit sen efter jag har duschat och blivit en männska :)

Mikko har kört och skulle fota ett hus i någonstans som han ska måla,så han kan räkna ut vad det kostar. Det var nog ett rätt så stort hus så det blir pengar av de :)

Annars vet jag inte vad som händer idag. Får se,eller jo jag måste fixa min garderob,vika om alla kläder och göra snyggt för just nu ser det ut som en bomb ha släppts där,inte bra men det konstiga är att jag vet ändå var alla grejorna är,haha! men måste ju få plats med alla kläder som jag tvättat och stykt med. Det löser sig!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0