Söndag

Då var det söndag igen,vart tar dagarna vägen?!

Vesa med familj kom till oss igår för jag och elisabeth hade bestämt att vi skulle se melodifestivalen tsm.Men precis innan dom kom skulle jag sätta på tvn och sätta den på ettan så vi inte missade de. Och då funkade inte ettan eller tvåan.Så arg jag blev,det stod bara dålig signal på dom två kanalerna, men det konstiga var att alla andra kanaler funkade,och egentligen om boxen inte skulle funka som den ska så är det alla andra kanalder som inte ska funka och ettan,tvån och fyran ska funka i vilket fall som helst så de var de som var så skumt. Så jag sprang desperat upp till mikko som hjälpte alex och städa sitt rum och bad honom om hjälp. Just när han skulle sätta sig och fixa med de så kom vesa om dom. När jag berättade för elisabeth att kanalerna inte funka sa hon dirkt så åker vi hem till oss för vi får inte missa de. Men efter en stund så fick mikko in dom,han räddade verkligen vår kväll, älskar dig!

Kan ju inte säga att de var några bra låtar som var med och dom som vann hallå ja. Att ugglas kom till andra chansen kan jag inte fatta hon är ju så konstig, nä igen låt föll mig i smaken i alla fall, Så hoppas att dom är bättre nästa lördag!

<3Jag älskar min Mikko så mycket,du och jag för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0