Tordag

Var ju på undersökning i går och hon hade inte sett de förr, men hon tog några bilder och skulle visa sin kollega de och så skulle hon ringa så fort hon fick svar. Se om dom kunde göra något eller om dom skulle kunde fixa något annat. Nu är det bara att vänta!
 
Skulle ha träffat Nathali och bebis Lucas idag men jag jag åkt på en förkylning,huvudvärk och ont i bihålorna så vi får se om det inte blir bättre sen, för jag ska jobba idag. Så vi får ta gilli en annan dag eller hur Nathali ;)

Mikko är hemma idag oxå så han var så gullig att han tog thilde när hon vaknade vid åtta så fick jag ha en liten sov morgon  och det  var så skönt!
Jag älskar dig så mycket min prins <3

Nu ska jag lägga mig i soffan och lata mig lite,thilde tar sig en lur så då får man passa på :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0