Helt Underbar

Dagen började med att vi vaknade typ vid halv nio och mikko hade köpt bullar till frukost och det var just de jag var sugen på,så tack älskling. Efter de så gick jag o Thilde o duscha för så här såg hon ut efter ha ätit en bulle med Nutella på,det är första gången som hon får äta det.



Klockan ett skulle vi hem till Nathali och bebis Lucas och hälsa på men vi blev sena som vanligt,ja nästan som vanligt ialla fall. För man har hundra saker att göra innan man kan gå hemifrån. Men när vi väl hade gått så hade klockan blivit tio i ett så vi gick snabbt ner till stan och inom en blomsteraffät för att köpa en liten blomma till Nathali för det tyckte jag hon skulle ha de.

När vi kom hem till Nathali så låg lille Lucas i deras stora säng,jämnfört med Lucas så såg sängen mega stor ut. Han var så liten och helt underbar. Han var så himla söt och liknade en liten docka när han låg och sov. Thilde blev helt förtjust i honom hon skulle puss och klappa honom hela tiden. Som sagt hon älskar verkligen bebisar. När man höll honom så vägde han nästan ingenting, men nu jämnför jag ju atomatiskat honom med thilde som väger mycket mer än honom men han var ändå så liten och nät. Jag sa säkert hundra gånger att han var liten,Naw men han är jätte liten och så gullig. DEt har ni gjort bra ;)
Tack för en trevlig dag,alltid lika skoj o träffas. Nästa gång ska vi köra rally in city med vagnarna eller hur ;)



Lille Bebis Lucas,helt underbar.

Nä nu är det dax för prinsessan att nanna kudden.
natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0