Besök

Idag kommer Elisabet och No name på besök. Det ska bli roligt att träffa dom igen. Sista vi träffade dom var när min prinsessa fyllde ett så det var ett tag sen nu. Så det ska bli trevligt.

Just nu sitter loppan och äter frukost och kallar mamma och skrattar. Igår kväll satt vi som vanligt i fåtöljen och titade på unga mödrar så kom Tippen oxå upp i stolen och började pussa Thilde. Hon skrattde så himla mycket. Har aldrig hört henne skratta så mycket som hon gjorde då. Det kittlades ju när Tippen pussde henne,min små bebisar.

Jag älskar min Mikko så mycket, många säger att man bråka och kärleken visande när man får barn för så har man en person till att ta hand om och inte bara sig själva och sin patner. Visst visa kan ha de så,men inte i detta huset. Det är ju ett kärleksbarn som vi två har skapat och det är det finnaste man kan gör om man älskar varandra så mycket som jag och mikko gör. Vi är så lyckliga för vi har varandra och att vi har fått världens finaste och vackraste prinsessa. och så får vi ju inte glöma alex han får oxå vara med på ett hörn ju han är världens bästa storebror!
Jag älskar er alla!

Nu ska jag dammsuga och plocka undan lite.
Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt!

Har No Name fått något namn än?

2009-01-16 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0