Besök

Jag fyllde år igår och caroline jobbade då. Så hon och johan är här nu och hälsa på och så ska vi fika lite. Fick en jätte fin blombukett med rosa blommor,tackar så mycket.
Annars har jag fått pengar,blommor,och godis. Har inte fått något av mikko än men det kommer sa han,undra vad det kan vara,nyfiken.

Annars idag ska jag och loppan träffa Pia, det var så längesen vi träffades så idag ska det bli av. Det ska bli så roligt.
Men annars händer det inte så mycket.

Nä nu får jag gå och vara lite social,skulle egentligen bara kolla en  grej men fastnade här,haha!
Hej hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Christine

GRATTIS I EFTERSKOTT TILL BÅDE DIG OCH THILDE!!! HOPPAS ALLT E BRA MED ER. KRAM

2009-01-06 @ 14:00:17
Postat av: Anonym

taack för ida!

får vi göra om :D

2009-01-06 @ 22:16:05
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0