Busan

Måste bara berätta en rolig grej,i morse när vi satt och åt macka fick Thilde en macka men skinkost på, men helt plötsling så ville hon inte äta den. Så hon den och skulle ta ner den i sitt knä, men då sa jag till henne,ta upp mackan igen och lägg den på bordet,så hon tog upp den men höll den fortfarande. Jag ville se vad hon gjorde så jag kollade bort,eller ja trodde hon i alla fall. Hon höll koll på mig hela tiden så jag inte såg henne,sakta tog hon ner mackan i knäet och vem satt inte under stolen,jo tippen han visst vad som var på gång, och gav den till tippen som blev jätte glad. Två gånger gjorde hon så. Det såg så roligt ut,för hon visste mycket väl vad hon höll på med och vad som skulle hända. En smart liten Busan e hon.

Vi åt potatismos,stekt falukorv och grönsaker till middag idag. Thilde är proffs åp att kladda ner sig när hon äter så det blev raka vägen in i duschen efter maten. Hon är ju inte den som bangar för att duscha,hon älskar verkligen att duscha. Det har hon nog fått från mig, för jag älskar oxå att duscha.


        Nu mår hon verkligen,min lilla Loppan!

   Visar stolt upp sina fyra små tänder,BIG Smile :)


Nu ska snart Hjärtat nanna,ska göra henne klar för sängen.
Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

vattenbuse som hon är. får gå och bada snart tycker jag :)

2009-01-13 @ 10:16:20
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0