Frågetecken!

Just nu så känner jag mig som ett stort frågetecken, vet varken ut eller in. Med jobb och en annan grej med men det säger jag inte vad det är. Känner mig lite nere varför vet jag inte,man har såna dagar ibland. Men det finns inget att göra åt,jo om kanske hittar på något kul eller om någon kommer och ger en,en stor kram. Livet kan inte alltid vara på topp!

Från en tråkig sak till en rolig sak. Innan när jag skulle leta efter ett par byxor till Thilde så vände jag upp och ner på alla tvättkorgar med rentvätt i och det älskade ju Thilde. Hon syntes knappt i högen med tvätt. Rätt som det var så ställde hon sig upp helt själv och bara kastade sig bland kläderna. Hon stod länge alldeles själv,så duktig hon är. Snart så går hon oxå helt själv, lille snutte gumman!

Vi skulle ju till johanna och hälsa på men Elliot var förkyld och hängig. Så vi vakde att stanna hemma, lite dumt att gå dit och så blir Thilde oxå förkyld. Hon är ju frisk som en nötkärna  nu så lite onödigt om hon skulle bli sjuk nu. Så kanske jag inte kunde jobba på lördag. Så nu sitter vi hemma och väntar på att klockan ska bli fem så vi kan åka hem till mamma lite och vara lite social :)

nu orkar jag inte skriva mer.
Hejsansvesan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0