Fredag hela dagen!

Fy va trött jag är,kom hem vid tolv hade motvind och kallt var det när jga cyklade hem. Hatar och cykla när man har motvind, inte för jag är lat men tror dom flesta inte tycker om o ha motvind.

Thilde har lärt sig att säga klocka,det var härom kvällen när hon inte  ville sova så sa jag till henne att nu får du sova thilde klockan är mitt i natten. Då apa hon efter och sa klocka,flera gånger sa hon klocka. Och nu när man pekar på klockan och frågar vad det är så säger hon klocka. Denna lilla madamen kan väldigt mycke för att vara så liten.

Idag vet jag inte vad som ska hända,har inte bestämt något än. Så vi får se vad som dyker upp. Mikko är hemma idag eller ska jobba lite sem kommer han hem igen. Det är faktiskt roligt  när han är hemma, då blir det inte bara en massa bebis prat det är oxå jätte mysigt och roligt men man får ju inte direkt något svar från thilde,jo det får man men inte som man förstår,haha!

Visa folk är så konstiga, när man tar kontakt med någon som man inte har tyckt om innan, men nu går det bra för man inte har någon annan. Det är riktig falskhet tycker jag!


 
<3 Den goaste och finaste lilla flicka som finns,det är min lilla BUSAN de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0