Glömsk!

Vi var ju nere i the city innan idag med calinen,jag fick tid hos diana, WWIIIEE. PÅ tisdag kl 10.30 smäller det,haha!
Men jag skulle ju gå till banken också idag,men när jag hade gått halvvögs ner till stan kom jag på att jag gade glömt min dosa hemma.Så det får bli att gå ner där en gång till i morgon. SEn gick vi lite på valen. Dert går snabbt att gå där för det finns inget där,inget roligt. Så vid fem i fyra tog caroline bussen hem och jag skulle oxå ta bussen hem då.Nä vi hade kommit halvvägs igen hem så kom jag på att jag hade glömt att köpa blöjor. Så vi tog bussen ner till Citygross och köpte blöjor.
I och med vi inte var och firade mamma igår så köpte vi ett Merci choklad till henne och gick till hennes jobb och gav det till henne. Hon blev jätte glad att vi kom och för chokladet. Sen gick vi hem och såg unga mödrar,vad det är bra :)

Och nu så sitter jag här igen :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0