Grattis Till Mig! :)

Jag Gratulerar Jag Gratulerar Jag Gratulerar På Min Födelsedag. Med Blommor Och Blad Jag Firar Denna Dag. Jag Gratulerar På Min Födelsedag!!

Haha,idag den 5 januari fyller jag 21 år,shit vad gammal jag e. Nä det e jag inte men lite. Igår innan vi somnade så sa mikko, jag säger Grattis nu om jag skulle glöma det. Men när jag vaknade hade jag fått ett sms där det stod. Grattis på födelsedagen älskling. Hoppas du får en underbar dag. Jag älskar dig Puss. Naw så himla gulligt. Men sen när jag och Thilde kom ner hittade jag en lapp på bordet där det stod. Grattis älskling,puss. Ha en riktigt trevlig och bra dag puss. Han jobbar nämligen idag så jag och snuttan ska åka till mamma och pappa om en stund och äta frukost med dom och vara där hela dagen tills mikko slutar.

Thilde har sovit hos oss hela natten,visst det är hur mysigt som helst men den lilla krabaten tar sån stor plats.Det kan man inte tänka sig att den lilla gör, men det gör hon. Rätt som det är så har man fötter u huvudet och får sig en spark,sen har man rumpan i huvudet,sen kan hon lilla helt på sniskan. hon kör såna runder i sängen så det inte är klokt,haha! Men jag älskar henne!

Nä nu ska vi göra oss i ordning.
Ha en bra dag.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRTTIIIIIIIAS <3

2009-01-05 @ 20:19:49
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0