Grattis!

Vad e de för en dag, vad e de för en dag. Nä de e inte vanlig dag för de e mammas/ mormors födelsedag, Hurra Hurra Hurra!!! Grattis mamma på din dag. Hoppas du får en bra dag. Puss och kram Sofie och Prinsessan Thilde.

Då vaknade man upp i gamla hemtrakten Gislöv,haha. Vi har sovit gott och har precis ätit bulle och sitter just nu och leker med leksaker. Thilde leker speciellt med E.T,en pratade grej som madde fick när hon var liten och som fortfarande funkar. Stumpan sitter och pussar,kramar och pratar med honom precis som det var en liten bebis,så gulligt. Men så gör hon egentligen med allt hon leker med,haha!

Mikko skickade i morse,ja det är fortfarande morgon m,en vi vaknade vid halv åtta så det är morse för oss. Men i alla fall så skrev han. "Bara så du vet så är där en liten insekt i mitt öl glas på köktbordet". Så skickade jag och fråga vad det var för insekt. Men fick bara tillbaka,haha! Men sen skickade han,den har åtta ben. och vilken insekt har åtta ben mer än en spindel. Jag hartar verkligen spindlar så,men mikko tycker om att driva med mig om det för han vet hur mycket jag HATAR dom små äckliga krypen. Får se sen när vi kommer hem om det är sant!

Idag ska jag och Thilde hem till Johanna och elliot och hälsa på,ska bli roligt och träffa dom det var ju ett tag sen. Efter det ska vi hem till mamma igen och gratta henne men några presenter!

Nä nu ska jag byta bajs blöja,haha!
Puss och kram skum banan!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Usch och fy för bajsblöja...Hihihihihi...Men ett ont måste man måste gå igenom som småbarnsförälder....=)

Jsså lilla du är rädd för spindlar.Ja dom är ju inget kul men tänk så här...Den är mycket mycket räddare för dig än du för den....=)

Kram

2009-01-14 @ 19:43:10
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0