Inte kloka...

För en stund sen ringde en försäljare till mig på mobilen och skulle prata med mikko egentligen men ringde fel. Men änså så kunde han mitt namn och visste att jag var mamma ledig,skumt. Men i alla fall så frågade han vad jag använde för tvättmedel och om jag visste att om man köpte något genom företaget så v fick man tillbaka moms o grejor. Efter en stund skulle han ringa till mikko och prata med honom. Mikko rinde sen till mig och berättade att han ville inte ge sig,försäljaren då, men mikko var inte intresserad men han gav honom rabatter i sånt,till slut var det nästan gratis sa mikko,haha. Som sagt dom är inte kloka någonstans dom där försäljarna.

Det blev ingen strykning igår för thilde var jätte gnällig igår kväll,hon var jätte trött men klockan var inte tillräckligt mycke för nanne dax för henne. Så fick hålla henne vaken till åtta,genom o leka med henne och det tyckte hon var kul. Så idag ska jag stryka de e ett som e säkert och sen får vi hoppas på att allt går som det ska på mammas jobb så vi kan följa med hem idag. Thilde bara tjatar om mormor och morfar hela tiden,plus så har jag lovar henne nu u två dagar så synd om henne,så det måste blir av.

NU är det strykning för hela slaten som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0