Lördag

Idag fick jag sovmorgon av min älskling,han gick upp med Thilde så jag fick sova en stund till,rikugt skönt var det. Men blev väckt av att Thilde ville att jag skulle byta blöja på henne,gullungen min!

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev,men vid fyra bär det av till vellinge på middag,ska bli trevligt och se hur dom bor,hur det ser ut och så träffa alla. Trevligt Trevligt!

Just nu tår middagen på spisen och kokar,lillan ligger och sover en stund nu på förmiddagen och älsklingen är ute och jobbar lite,och jag sitter här och nördar mig som vanligt :)

Och Nathali har inte fått sin bebis än,sitter är på hel spänn och väntar på att hon ska skicka att  dom är på väg till bb eller att den har ploppat ut,men bebben kommer ju ut när den själv vill. Längtar tills han/hon kommer!

Ska kolla till maten nu!
Hej så long!

Kommentarer
Postat av: NathaliM

Har faktiskt haft lite starkare värkar idag/inatt. Men dom kommer lite när dom vill, inte regelbundet alltså. Håll tummarna för att de inte är ett falsktalarm :D

2009-01-17 @ 13:57:29
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0