Lördag

Igår somnade Thilde vid åtta som hon alltid brukar göra,men vakande en timme senare,alltså vid nio och ville inte somna om så jag tog upp henne och vi satte oss i fåtöljen och mös lite. Sen försökt jag få henne till att somna igen men hon ville inte, hon var jätte gnällig. Så jag tror det var sprutan som spökade som hon fick i torsdags,den håller ju i sig ett tag. Hon var vaken ända till vi skulle lägga oss vi tolv,hon fick ligga mellan oss men sånt bry jag hade för att få henne till att somna hon ville bara busa och hoppa i sängen haha,tror klockan blev ett innan jag fick henne till att somna. Så idag som vi alla till 10,skönt och det behövdes.

Skulle ha jobbat idag kl16-24, men så blev det inte för det hade hänt en massa tråkiga saker. I och med jag jobbar som personligasisstent så får jag inte berätta någon om mitt jobb så det är därför jag inte får berätta vad som har hänt, så vet ni det.

Så nu sitter vi här,jag, älsklingen och lilla stumpan men chips,dippa,godis och läsk, ska bara trycka in i hoet,haha!
Snart börjar körslaget oxå, det måste man bara se.



Visst är vi lika jag och hjärtat!?  ;)
Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar denna lilla flickan, min alldeles egna lilla Prinsessa!


Kommentarer
Postat av: Majsan

det var så lite så vännen...

2009-01-10 @ 19:50:08
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0