Lycklig!

Jag var den som gick och la mig sist igår, jag satt och nörda mig lite här vid datan. Jag var inte tillräckligt trött för att gå o lägga mig. Men när jag la mig på kudden så låg jag och tänkte på hur bra jag har det egentligen. Jag har världens underbaraste sambo som jag älskar så himla mycet. Och tillsammans har vi den finaste och vackraste lilla flicka som finns, som vi älskar så mycket att det inte finns ord till. Sen har vi ju alex,världens bästa storebror det är han,visst han är inte "min" om man säger så men jag har varit den del av hans liv ända sen han var ca två år.Tycker om honom mycket ändå. och så får vi inte glöma tippen,han har sina jobbiga sidor men han är oxå en familjemedlem och han tycker vi alla om jätte mycket. Så bättre kan man inte ha det!

Varje morgon innan jag och Thilde går ner och ska äta frukost sitter vi i vår säng och leker. Först leker vi med alex apa som thilde tycker mycket om och den kan låta. Den andra saken är ingen leksak men thilde tycker om att samla sina nappar där i,det är ett smyckeskrin som hon fick av min kusin malena när hon döptes och så e den så fin för inuti finns en liten ballerina som dansar och så spelar den så fint. 

                                                                                                                                    

Idag ska vi hem till mamma,först ska vi handla sen ska vi hem till gislöv. Thilde har tjatat om mormor så mycket nu sen sist vi var där och hon blev ledsen igår för hon inte fick följa med i mormors bil när hon var och hämtade mamma. Så jag tänkte att vi åker dit idag och hälsar på, Thilde blev jätte glad när jag berättade att vi skulle hem till mormor idag. Då sa hon morfar, då sa jag att morfar jobbar,thilde fick fram den ledsna läppen då men det gick över igen.

Nu orkar jag inte skriva mer,blev ett ganska långt inlägg idag :)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0