Nannig

Usch vad trött jag är,då undrar ni som läser varför jag inte går och lägger mig,då ska jag förklara det för er. Jo det är så att mikko sitter och förklarar hur han kan försöka hålla värmen inne i sitt kontor,haha! Måste vara lite snäll och lyssna på honom,är inte så intressant men för hans skull gör jag det. Sitter mest och säger mmm till de han säger,och komenterar lite,haha.

Mikkos föräldrar kom förbi en runda och sa hej innan ikväll,trevligt. Men Thilde var inte så pigg på det för hon var trött och fortfarande förkyld så hon var lite gnällig. Hoppas det snart går över,det är så synd om henne när hon ska må så.

Nu hörde jag att sängen kallar på mig.
God Natt mina goda vänner!




Min lilla älskling sussar så sött i sin säng, ligger lite på sniskan men det är normalt att göra om man heter Thilde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0