Napp Fnatt!

Nu den senaste tiden har jag fått sånt fnatt  på nappar till Thilde,hon har så många fina nappar nu. Jag tycker det är så roligt med både nappar och flaskor till henne, hon är ju bara liten en gång :)
 
Senaste köpet på nappar var dessa super söta napparna från Lundmyr.




Sen har jag sagt att Thilde ska i alla fall ha ett par märkes skor, och det blev ett par Puma skor som är svarta med en rosa puma på. Dock är dom lite stora än men passar perfekt när hon kan gå.




En dag så skickade Malin att hon hade en överrasking till Thilde nästa gång vi kom hem till mamma och pappa. Så i tisdags så var vi där och då fick Thilde denna urgulliga napp av moster Malin.




Nu har loppan precis ätit middag och är helt kladdig för hon hällde nämligen all mat över sig så nu ska vi gå och dusch,någon denna lilla dam älskar,skulle inte förvåna mig att hon gjorde de med flit för att få duscha,haha!
Dax att hoppa in nu i alla fall!
Hej hej så Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0