NattINatt

Nu är klockan tio i elva och thilde är fortfarande vaken. Hon somnade först vid åtta,vaknade nio,fick henne till att somna i min famn vid kvart i tio,men det var tydligen bara en powernap,för nu är hon vaken igen och är hur pigg som helst och busig.

Alltså min älskling han är inte klok, klockan är som sagt snart elva och han står och gör chockladbollar,för han fick ett sånt ryck att han blev jätte sugen på de.Så nu står han och äter dom,haha. Han är för go han, de e en sak för jag älskar honom så mycket :)

Mikkos bror har en liten pojke på snart tre månader och han har fortfarandeinte fått ett namn än,vi kallar honom No Name,haha. Så jag har skickat hur många namn som helst till dom men inte kommit fram till något än. Så vi får se,dom måste komma på ett namn så fort som möjligt för annars får dom böta och det är inte roligt. Så man får tjata lite på dom,haha!

Nu ska jag gå och smaka en liten chockladboll,mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0