Onsdag

Förmiddagen ägnade jag calinen och thilde hemma his syster lina i vellinge. Vi hann inte o byta klappar vid jul så det fick bli nu i stället. Vad e de man brukar säga bättre sent än aldrig. Vi åt bulla och hade mysigt. Tack för presenterna!

Efter det gick jag,calinen och thilde postade ett paket till vår kusin som fått en pojke,som heter linus. Jag fick sker av dom när prinsessan föddes så självklart skickar vi till dom. Blev en hel del kläder,jätte fina. Sen köpte vi färg,gick hem och färgade calinens hår,och det blev jätte bra.

I morgon ska jag jobba,cykla igen usch läskigt men det är morgon dagens problem.
Nu ska jag lägga snuttan som är så himla nannig!

God natt!


Kommentarer
Postat av: syter yster

Tack själv:) det var jätte mysigt.får snart göras om tycker jag..

kram

2009-01-22 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0