Ordning och reda

Idag händer det inte så mycket. Mikko är hemma idag med men har ringt runt till en massa folk och fått mer jobb att göra så det är jätte bra för honom. Så det blir bara en hemma dag idag med.

Igår så strök jag all tvätt som skulle strykas,nästan alla kläder var loppans hon har ju så sjukt mycket kläder. Så när jag skulle lägga in dom i hennes garderob så fick jag för mig att ändra om lite så jag drog ut allt ifrån hennes garderob och där jag har hennes lakan och sånt. För man hittar inget för det är så proppat med kläder. Så nu har hon en hylla bara med byxor,en hylla för tjocktröjor och klänningar,en för bodysar och bodysuits och andra tröjor. Så nu är det ordning och reda på allt igen. Skönt för nu hittar man dert man söker,haha!

I morgon jag jag jobba kväll,tråkigt att jobba en lördag men de är sånt man får ta ibland,men det allra tråkigaste är att jag ska cykla. Dit går jätte bra men sen när man ska hem då är det läskigt. Hatar o vara ute när det är mörkt ute plus om det inte är bra väder är det inte heller skoj att cykla. Så vi får se hur det är ute imorgon.

Nu ska jag hitta på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0