Övernattning

Inatt ska jag och Hjärtat sova över hos mamma och pappa för Thilde somnade här och jag tyckte de var synd att väcka henne för hon var så trött. Plus är det mysigt att sova här,haha.det händer ju inte så ofta.
Hoppas min älskling klarar sig utan mig,men då får han hela sängen för sig själv o då mår han,haha!
Men det kommer kännas konstigt att inte ha honom bredvid sig, men ska nog klara av en natt i alla fall. :)


Nathali <3
Vet att du inte har din mobil nära dig, men när du läser detta så vill jag att du ska veta att jag finns här för dig om det skulle vara något. Vet hur det känns när alla undrar en massa saker hela tiden och är nyfikna. Men det är det sista du ska bli är stressad,det är inte bra varken för dig eller bebisen. Du ska bara tänka på dig själv nu och bebisen för de den lilla underbaringen kan titta ut när du minst anar det. Så va rädd om dig snäckan.
Pussar och kramar från Sofie och Thilde

Nu ska mamma snart hämta pappa som slutar jobba vid elva.Han kommer bli chockad när vi är här för han vet inget,haha.
God natt och sov gott
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0