Promenad

Vi var och hämtade madde utanför hennes skola idag,jag tog tippen med mig oxå. Han älskar att ta promenader och komma ut bland annat folk o hundar. När det väl kommer en person eller en cyklist förbi blir han så glad coh börjar pipa och hoppa. Han blir så glad att han kissar på sig, han är ju trots allt inte så gamal. Nä vi hämytat upp madde så gick vi en lång runda och upp om affären för att köpa ett frimärke till en av mikkos fakturor. Jag har blivit hans sekreterare på sista tiden, det är bara kul att få hjäp bossen lite ;)
 
När vi kom hem så gjorde jag macaroner och stekte köttbullar och korv,det var faktiskt gott. Sen måste man ha efterrätt oxå och det blev chokladbullar,mums mums. Efter det blev det lite sing star,vi var grymma!


Men annars har jag inte gjort så mycket,städat och tvättat lite. Och nu är det läggdax för både loppan och alex,så bjöjbyte,pyjamas på och välling på flaskan sen sover hjärtat gott :)

 Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0