Söndag

Igår var vi hos  mikkos bror opch åt middag,det blev potatisgratäng och oxfile och sallad,till efterrätt belv det äpplepaj. Så himla gott var det och vi hade trevligt. Elisabet hade en espresso,eller hur man nu stavar de, och vi försökte nästan hela kvällen att få mjölken att bli skum. Men vi fick inte till det, så hon får träna lite till,haha!

Dagen har varit lugn och skön,vi har tittat på film och varit och handlat. Vi var på maxi och köpte en Sing star skiva till med svenska shlager,så nu ska vi snart sjunga. Sen fick jag för mig att ta bort byrån som stod under trappan och samlade damm och som där va vhs filmer och böcker i,alla dom sakerna åker upp i garderoben där mikko har gjort hyllor så nu ser det mycket trevligare ut och inte så mycket skit samlar där i heller plus så blev det större plats.

Naw,min lilla Thilde har blivit förkyld så hon har nästan bara sovit hela dagen,så synd om henne. Hoppas det snart går över. Så vi kan hitta på hyss!

Nä nu ska jag fortsätta städa bort dammtussarna :)
Bey Bay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0