Söndag

Just nu så sitter Loppan ocg tittar på Surfs'up,eller hur det nu stavas,och älsklingen är ute och fixar några grejor och jag sitter här och nördar mig lite.
Jag fick sovmorgon idag sov ända till halv elva,skönt var det.

Vi åker nog till mamma en runda sen och hälsar på,dom har inte träffat Thilde på länge. Hon skulle ha varit där igår medan jag jobba men så blev det inte,så vi får åka dit idag istället.

Inatt drömde jag om Nathali,helt sjukt. Jag drömde om att hon hade fått en liten pojke som var jätte söt och en livlig liten krabat. Ja,den lille/lilla kan komma precis när som helst oxå. Jag sitter här på helspänn och väntar på att jag ska få ett litet sms där det står att nu är vi påväg in till ystad eller nått sånt. Det ska bli så roligt,längtar! :)

Nu ska vi gå o fixa till oss lite,ta på oss kläder o lite sånt.
Skriver mer sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0