Söndag

Ja vad händer idag då, det återstår att se. Mikko ska i alla fall leka data nörd och få rätt på datorerna här hemma, så dom funkar. Så jag och pluttan kanske åker hem till gislöv och hälsa på en runda. Det är ju roligare att sitta där än att sitta här. Måste komma hemifårn lite,har typ bara suttit hemma nu några dagar o inte gjort så mycke mer än dom hemmasysslor som man vanligtvis alltid gör. Men man ska inte klaga, det finns dom som har värre.

Just nu sitter jag och kollar på repriset av körslaget,tycker robert wells e så himla bra. Men det är lite fusk att han får vara med för det är de han har som jobb annars oxå. Men egentligen är han som alla andra människor. Det är ett skit bra program. Nö nu tycker jag att jag bara svammlar.

Aja höres senare!


<3Älskar min Mikko Och vår Underbara Älskade lilla Flicka Thilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0