Spännande

Jag är nästan säker på att Nattis är på bb och har fått en liten bebis,men har inte hört något än, så det kommer väl. Men jag har knappt kunnat sova något i natt för jag har legat och undrat vad det blev för något och hon är där inne,men det tror jag. Känns nästan som om det e jag som har fött för så spänd e jag och så nyfiken :)

Inatt har Thilde vaknat några gånger och så har hon sovir hos oss en stund för hon mådde inte bra. Sen vid sju tiden så vaknade hon och jag la henne bredvid mig,hon somnade direkt,men det gjorde inte jag däremot. Låg vaken till Thilde vaknade halv nio,men då hade hade jag kunnat somna men då var det dags att gå upp.
Just nu så sitter vi och tittar på Bolibompa,så mysigt.

Nu gjorde Thilde en överraskning till mig,ja ni vet nog vad det är ;)
Bäst att byta den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0