Taco kväll

Ikväll kommer vesa och hans familj hit, mikko o vesa ska sätta i några dörrar i uterummet och i tvättstugan. Och så ska vi äta taco,det var evigeheter sen sist jag åt de så det ska bli så himla gott. Så efter thilde har vaknat ur sin skönhetssömn så ska vi åka o handla allt som behövs. Tänkte baka en kladdkaka till efterrätt oxå,de blir nog poppis,haha!

Varför e jag så himla trött,förstår inte de. Ändå har vi sovit rätt så bra i natt och det blev inte ås sent igår och så sov vi till nio i morse men jag känner mig fortfarande så himla trött. Har kanske har sovit för mycket,kan vara så.
Får gå och ta en dusch så jag blir lite pigg.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0