Thilde kan gå!

Grannen är inne hos oss med sin flickvän och hon höll Thilde och frågade henne om hon ville gå till mamma och så släpper hon henne och Thilde går helt själv jätte långt till mig. Helt sjukt,helt otroligt vad stolt jag e över henne. Så himla duktig,första gången som hon går så mycket själv. Min lilla flicka börjar bli stor. Jag bad markus filma henne både med mobilen och vanlig kamera. Och så var jag bara tvungen att skicka det till nästan alla,så stolt jag e!

Nu dröjer det inte länge till, till hon kan gå.Nån vecka till sen klara hon det galant själv. Det ska bli så roligt när hon kan gå själv,den lilla loppan ska gå runt själv här hemma och hitta på hyss och går helt själv i stan och kollar in Thilde saker :)

Nu ligger Prinsessan och får sin skönhetssömn!
God natt på er alla från en mycket mycket stolt mamma!Mamma Älskar DIG Thilde Gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0