Tisdag

Då var det tisdag idag, och vet inte riktigt vad som händer idag. Blir kanske en runda i stan och sen kanske hem till mamma en stund för mikko jobba länge idag.  Ja vi får se vad som händer helt enkelt.

Thilde har kommit in i en period när hon somnar vid ått och vaknar en timme senare, för att sen nte vilja sova förrän vi går och lägger oss. Får kanske hoppa över den sov tiden hon brukar ha vid fyra tiden och försöka hålla henne vaken till åtta se om det hjälper. Så hon blir riktigt trött. Men det har varit så nu under julen att det har blivit lite konstiga sov tider för det har hänt så mycket. Men det är bara att hålla tummarna.

Vad ska man göra när man vill en sak jätte gärna men vågar inte, för vad andra ska säga och tycka. Jag vet att man inte ska bry sig om vad andra tycker och säger. Men det är lättare sagt än gjort,faktiskt. Tror mer än jag tycker det är så. Man vill ha någon man kan prata med som inte skvallrar det vidare,visst jag har familjen som jag litar på men ibland behöver dom inte veta allt som rör sig i mitt lilla huvud, de lilla som finns där haha. Någon man kan lita på,man kan berätta precis vad som helst för utan man ska vara rädd att det ska komma ut till hela trellehulla. Det är svårt att hitta såna männsikor som kan hålla tyst,som inte har de behovet att berätta det vidare. Tråkigt att det ska vara så!

Klippte ju Marthina igår,det blev jätte fint,men hon ville ha det mer uppklippt så hon kommer snart in och så ska vi fixa till det på henne.

Hej så Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0