Tisdag kväll

Det blev inte osm vi hade tänkt idag. Vi skulle ha åkt till mamma en rund idag men hon ringde och sa att hon var tvungen att jobba över till halv fyra men skulle höra av sig igen. Men sen ringde hon ingen när hon hade slutat att det var många barn som hade fått gå hem för att dom hade blivit sjuka och en av personalen hade oxå blivit sjuk så vi ville inte riskera att varken jag eller thilde skulle bli sjuka. Mamma kan ju ha de i kläderna  eller själv bli sjuk så vi valde att ta de en annan dag.

Så vi får se hur det är i morgon, om det är något som smittas eller vad det är, annars ska vi följa med hem då.

Mikko o alex körde och handlade lite mat för kylen ekar här hemma så jag och snuttan är hemma och myser och kollar på Disney kanalen. Men om en halvtimme är tvn bara min då börjar nämligen unga mödrar. Det är så himla bra,roligt att se hur andra unga föräldrar klara sin vardag och hur dom tar han om sina barn mm.

Sen har jag äveen försökt att ändra min blogg men det går sådär,det är svårt att göra det när man inte kan. Caroline skulle hjälpa mig med de. Hon har gjort sin så himla fin nu,lite avis haha

Nu ska jag gå och stryka lite, fick en strykbräda av mikko i lördags så nu kan jag äntligen stryka som normala folk gör. Annars har jag använt mig av köksbordet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0