Torsdag

Ja då var det torsdag idag,dagarna bara försvinner bort vet inte var dom tar vägen.

Calinen ska på möte på arbetsförmedlingen idag och efter de ska vi möta upp henne,för att gå och handla blommor och sen lämna dom till mamma på jobb. Efter de ska vi hem till Christine och bebis Viktor,ska bli roligt att träffa dom.
Mikko slutar tidigt idag så vi får se om vi hittar på något i eftermiddag vi får se vad dagen har o bjuda på :)

Men gud va jag äe trött,sitter här och jäspar och har mig,fu får gå o lägga oss tidigt idag tror jag!
Vet inte vad jag mer ska skriva så jag sätter punkt här.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Christine

Roligt att ni kom igår även om det blev en kort visit. Tack för kläderna :)) Sååååå söt Thilde är!!! Hoppas vi ses snart igen. Kram!

2009-01-30 @ 10:47:48
URL: http://www.nogg.se/hchristine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0