Torsdag

I morse vaknade Thilde vid halv sex och låg i sin säng och kallade mamma,mamma. Så jag tände lampan och där stod hon med nappen i ena handen och snutten i andra och smilade när hon sa mamma. Så jag tog upp henne och satte henne i vår säng och fråga om hon ville ha vatten så sa hon ja. Efter hon druckit färdigt så stoppade hon in sin napp i munnen och la sig ner på min kudde med snutten och somnade. Så duktig hon är för att vara så liten som hon e. Lilla älsklingen!

Sen gick vi ner och åt macka och drack o´boy. Efter de så satte vi oss i fåtöljen och tittade på bolibompa hon satt som fastklistrad och tittade. Men nu ligger min ögonsten och sover. Så jag får passa på att göra lite här hemma innan vi går till staden.

Hej på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0