Trött

Jag har varit vaken sen kl 6 för jag inte har kunnat sova. Mikko har snarkat något otroligt nästan hela natten så man inte har kunnat sova. Mikko gick upp typ vid 6 och alex skulle till dagis,då tänkte jag nu kan jag få sova en stund innan thilde vaknade,men ikke fick man de för vid sju ringde mikko och sa att det inte var någon på dagis,dom hade antagligen studiedag idag men hade inte fått reda på de. Så det var bara för mig att gå upp och ta emot alex,så han är hemma hela dagen. Jag som hade planerat lite för idag skulle till stan och fixa lite på banken och lite annat. Får göra de en annan dag,för han hatar verkligen att gå i affärer så det är inte roligt att ta med honom då för då blir han så gnällig.

Vid halv tolv kommer marthina in och ska bli klippt,så vi får se hur det blir :)

Nu pallar jag inte skriva mer.
Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0