Uppe med tuppen

Thilde vaknade vi halv sex av han hon inte kunde sova så hon fick somna om hos oss.Och det ända hon tjatade om då var mormor hela tiden sa hon mormor.  Men hon var ju pigg och vaken så varför skulle hon sova då,tyckte hon. Men till slut somnade hon nere i vår benände. Sen vaknade jag av en blöt puss på munnen, då var klockan åtta,och det första hon säger mormor. Så när vi kom ner och hade byttat blöja så ringde vi till mormor,och gissa vem som blev riktigt glad över att få höra mormors röst,Thilde blev överlycklig. Hade hon kunnat hade hon kryppt genom luren till mormor,haha!

Vad har denna dagen att erbjuda,tja just nu har jag inget planerat, men kl fyra ska jag jobba så det blir nog inte mycket gjort idag. Städa och plocka undan, dom vanliga vardags sysslorna.

Nu går Loppan runt, runt, runt, runt och åter runt,  soffbordet och pratar med sig själv och tittar på Bolibompa,hon e för rolig min lilla snäcka!

Bay Bey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0