Välkomen till den STORA världen!

Det var som jag sa,nathali hade åkt in för att bebisen vill komma ut. Fick ett mms av henne för en stund sen,helt underbar liten söt grej. Jag blev helt gråtfärdig och fick gåshud när jag såg bebisen och läste vad hon hade skrivit.
Bebisen vägde 2855g och var 48 cm lång, så det var en liten söt bebis. Och så skrev nathali att hon hade försökt få ut bebisen i nästan 20 timmar,det var en liten envis krabat. E stolt över dig gumman,att du inte gav upp, Bra jobbat. Anledningen jag säger bebisen det är för jag vet inte om det är en flicka eller pojke eller vad bebisen ska heta, för hon skrev inte de. Får säkert svar i senare på den frågan.
Nu vet jag vad det blev en liten pojke.

Så ett STORT Grattis till er lille Prins!
Helt underbar!

Pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: B1

Jag vet hur det känns sofie, du e inte ensam!! haha :) Jag stortjöt när jag fick ditt mms på thilde, helt nyfödd, där du berättade att du fått en flicka.. gåshud, skakig o bölig, allt på samma gång! så de e lika gott åt dig att de va din tur denna gången ;) mohaha.. <3

2009-01-19 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0