Vilken dag

Jag var så trött när jag kom hem att jag inte orkade skriva ett inlägg,och då ska man vara riktigt trött för att inte orka göra det för det är ju inte så jobbigt egentligen. Men nu ska jag berätta om gårdagen.

Det började med att vi skulle träffa calinen på över halv tolv men jag glömde bort klockan,lätt hänt när man ska göra hundra saker innan man ska gå. Så vi blev sena,men när vi väl kom ner där så gick vi och köpte en present till Viktor,för vi skulle hälsa på Christine och bebis Viktor halv ett.Men det blev oxå lite senare så vi gick til gilli och åt. Och där förgyllde Thilde deras dag,dom som jobba på gilli vet inte vad dom heter.Men varje gång vi ska gå och äta där så blir dom jätte glada,för dom är så förtjusta i Thilde.Efter en god baguett så gick vi till Christine,i dörr öppningen möttes vi av en sån liten och urgullig liten kille nämligen Viktor.



Han är så söt!



Men det blev bara en liten stund som vi var där för dom skulle iväg till BVC.  Sen hade jag ju lovat mamma att köpa en blomma som hennes arbetskamrat skulle få. Så jag och calinen gick ner till stan och köpte en jätte fin blomma. Johan skulle hämta caroline kl två på övre så vi gick med henne dit, sen tog vi bussen ut till mamma,lämnade blomman,gick inom citygross köpte några saker och sen begav vi oss hem till Fia. Det var så länge sen vi träffades och hennes pärron har inte sett Thilde sen hon var jätte liten,så dom blev jätte glada över att se oss. Nä thilde bara var 3 månader så var vi hemma hos fia på tjejkväll och då blev hon så förtjust i fias lillebror Hampus. Och det kan jag säga att det e hon fortfarande. För så fort hon fick syn på honom så fick hon fram värsta smilet,hon blev helt förälskad i honom,haha! 
Tack fia gumman för den jätte fina julklappen och jag lovar att sätta i foto i albumet,för nu kan jag inte skylla på att jag inte har något album,haha! Lover you honey!

Både jag och Thilde var så trött när vi kom hem. Så det blev en tidig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0