Alone

Just nu så sitter jag här helt själv o min ensamhet, mikko jobbar, thilde sover, mamma o co är på semester. O ingen o umgås med,snyft synd de  e om mig :)
Nä bara skoja, men jag har faktiskt jätte tråkigt.

Mamma o co, åkte på semster i lördags, som jag har skrivit innan så skulle inte vi med, men nu ångrar jag att vi inte följde med, för då hade man inte haft så här tråkigt o bara sitta hemma o uggla. Men men så kan de bli ibland.

Jag vill oxå åka på semester, jag älskar o packa väskor när man ska åka bort. Vet inte varför men har alltid tyckt de var roligt, men visserligen är de tråkigt att packa upp allt igen. Men jag tror jag tycker det är roligt för man ska åka bort tsm med dom man tycker om o får komma bort ifrån allt. Så vi får se om de blir någon semester så jag kan få packa mina väskor, haha!


Nä nu ska jag vara lite ego o lägga in en bild  på mig själv :)




Have a Nice Day!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0