Dagen innan..

vi ska till ULLARED..JIPPI!!!
Jag längtar så mycke, det ska bli så skoj. Det är inte ofta man gör något sådant så man längtar till tusen :)

Just nu så sitter jag bara här o kollar runt lite,alex o thilde leker så man får passa på när de e lungt här o vara lite nördig :)
men det är alltid lungt här för det mesta men ibland kan dom gå upp i varv, men såna e barn :)


Jag förstår mig inte på en viss människa, hur kan man bara gör en sån sak mot andra människor. Man måste ju nästan inte ha några känslor eller inte tänka på hur andra mår, tycker o känner alls. Den människan måste ju förstå att man tappar förtoendet för den, visserligen har de varit tappat för länge sedan för vissa, men för dom andra som inte vet vad vissa människor vet om. Man blir så besviken,så fruktansvärt arg,lesden och så desperat på man vill veta vad som har gått fel egentligen,vad man har gjort för fel, vad som har gått fel. för att de har blivit så här!
Förstår helt enkelt inte, men hoppas att en vacker dag ska detta ta slut o man får reda på varför de har blivit så här.Men hoppas kan man men det är en annan sak om när, kanske aldrig får reda på de.
Till slut orkar man inte bry sig mer, vad man än gör så blir det fel. Och det kommer bara nya saker hela tiden.
Blir så trött på den här människan!




Tack älsklingen för att du finns!
Älskar dig, du o jag för alltid <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0