Farligt, mohahaha

Igår så gick jag o nathali i stan, när jag skriver hädanefter tex jag, då betyder de att thilde är inräknat i de. Hon är min andra hälft :) o likadant är de om jag nämner nathali så är lucas med henne.
Så ja vi var i stan i alla fall, o de e riktigt farlig, o speciellt o gå med henne. Vi slösade pengar igår, som vi alltid gör men inte lika mycke varje gång förstås. Lite måtta på de vara, men vi köpte lite saker igår i alla fall, lalalalalal!
Ibland får man unna sig något liten, haha!



Jag kan bli så förbannad på vissa människor som tror dom kan göra som dom vill, blir det då inte så, så ställer dom till med värsta scenen. O gör man inte som människor vill o inte ställer upp på alla kraven så går hela världen under. Jag menar man får väl umgås med vem man vill i sitt eget liv kan jag tycka, bara för att någon ger en pikar om att man träffar en person mer så betyder de inte att man inte får träffa denna personen mer. Men det tycks det inte vara i vissa människors huvud.  Jag säger bara en sak, väx upp någon gång!


Så nu har jag fått avreagera mig lite, skönt de kan vara ibland.
Klockan är kvart i elva o thilde sover än, tror de beror på att hon har vaknat sjukt många gånger i natt så de har väl tagit mycke på henne. Håller oxå på o få fler tänder, så snart är hon inte längre en tannalös tant , haha!

Nä får göra något vettigt nu, men vad får vi se.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0