Fredag hela dagen

Igår kom nathali o lucas o hälsade på, som vanligt har vi hur trevligt som helst. Thilde ville bära o ha lucas i sitt knä hela tiden. Vi gjorde choklandbullar eller jag gjorde de medans nathali satt o komenderade haha!


Då åker mamma o pappa o company på semester i morgon. Thilde o jag skulle ha följt med, men ja de blev inte så, behöver inte gå in på varför. Men hoppas dom får en underbar vecka i alla fall :)

När jag o nathali var i ullared så köpte hon ett par super fina skor fårn scorett, jag hittade dom, o vi båda ville ha dom men så snäll som jag e ;) fick natahli köpa dom. Men de roliga e att jag har oxå köpt ett par nu, fast dom hittade jag på internet, så nu har vi likadana skor :)

OHHH, så brun o fin jag e i ansiktet, visst nathifis,haha!!


Men ja nu ska jag åter gå till o diska undan lite.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0