GRATTISSS!!

Vi Gartulerar Vi Gratulerar Vi Gratulerar Lilla/Stora Calinen Idag Med Blommor o Blad Vi Firar Hennes Dag Ja Vi Gratularera Calinen Idag!

Ett FyrFalligt Leve För Calinen Hon Levde, HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!

Grattis på Födelsedagen, hoppas du får en underbar dag!
Pussss


Idag så är jag o loppan hemma hos mamma o pappa o solar o badar, det är så skönt. Men just nu så ligger thilde o sover, skönt för henne.

Måste berätta i söndags morse så när vi vaknade så låg vi o pratade lite o efter en stund så hoppade thilde ner o gick in på alex rum. När hon kom tillbaka så hade hon tagit på sig alex pirathatt o ett svärd så skulle hon sticka mig med den, o så skrattade hon hela tiden. Hon e så go,vår lilla sessa :)

Nu ska jag gå ut i solen igen o sätta mig o steka fläsk :)
Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaaack så mycke =)

2009-07-15 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0