Lördag

Då var vi inne på en ny lördag i livet :)

Nu är klockan snart tio o thilde sover än, men man ska inte klaga. Mikko och alex åkte tidigt i morse för dom skulle ut med båten. Så dom är nog borta hela dagen,får se vad jag o loppefisen ska göra.

Vi har o stor handlade igår, då menar jag verkligen stor handla. Först åkte vi till maxi o där blev två kassar,sen åkte vi till willys o tro de eller ej men där blev elva kassar bara med mat, det är sjukt så nu har vi mat för ett helt år. Nä inte riktigt men vi behöver nog inte handla på länge i alla fall.


I torsdags var jag o nathali i Ullared,gud va roligt vi hade de o vad vi handlade,ojojoj. Först gick vi in en runda o efter typ några timmar så betalade vi vad vi hade hittat. Sen åt vi lite och sen gick vi till alla små butiker som finna runt om, jag fynda ett par super fina sneakers till ett super pris, så klart jag köpte dom. När vi var klara där inne så gick vi in en runda till i ullared. När vi satt i bilen på väg hem så var vi så trötta, så vi satt ,est o lyssade på radion som snackade om olika och äckliga saker,haha!
Men tack för en super trevlig o rolig dag nattifis ;)

Nu ska jag ta fram lite frukost till mig o mitt lilla hjärta.

Ciaooo!!

Kommentarer
Postat av: Elle

11 kassar? woho, det hade vi med behövt, vår frys e tom tom tom

2009-07-16 @ 10:10:21
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0